...RENUNG RENUNGKAN...

"Di antara rahmat Tuhan kepada hamba-Nya, Apabila dia selalu diuji dengan bala, Supaya hidup rasa bertuhannya, Agar dia mengharapkan pertolongan Tuhannya, Mengaku bersalah, mengaku berdosa kerana itulah dia dibala, Perasaan itulah yang Tuhan mahu kepada hamba-hamba-Nya..."

ARTIKEL CINTA

Sunday, February 28, 2010

SAYANG,AKU TAK PASTI...


Sayang...
aku tak pasti...

siapa aku sebenarnya dlm hatimu,kerana kamu nampak selesa tanpaku..kamu bahagia tanpa kehadiranku...kamu ceria tanpa ku disisi...

aku tak pasti...

apakah aku masih kau perlukan...kerana kehadiranku buat kamu tidak tenang....kewujudan ku bagai orang asing yg tidak pernah kau kenali...kemunculan ku tidak memberi apa apa erti..

aku tak pasti...

adakah aku kekasihmu....kerana aku tak dilayan seperti seorang kekasih....langsung tiada komunikasi...bertanya khabar ..oh..jauh sekali...

apa yang aku pasti...

aku rindukan kemesraan seperti dulu,
aku rindukan gurau sendamu,
aku rindukan panggilan"syg" yg sering kau ucapkan dulu....

namun aku masih tak pasti....

kenapa semua tu boleh hilang sekelip mata...?
dan apakah aku perlu rasa bahagia atau derita dgn semua ini...?
berilah aku kepastian dlm teka teki ini...
kerna sejauh mana kau perlu ketenangan jiwa untuk meneruskan "perjalanan" mu ke sana jangan kau lupa yang aku juga perlu ketenangan jiwa untuk terus menantimu di sini....



Seandainya Kau Bisa Merasakan...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails